Hakuna Matata

2007-12-09
15:55:23

Projekt almanacka! /S
Sitter just nu och fixar med almanackan som farmor o farfar ska få i julklapp. Det är inte lätt att välja kort, syrran sitter och skickar massor och sedan är det dags för att göra ett urval... har en känsla av att det här kan ta sin lilla stund!

När det är färdigt så börjar det nog bli dags för middag, min mage har redan börjat kurra!
Idag blir det våfflor med grädde och sylt!! Det är ju så himla gott.... själv föredrar jag de "bleka" våfflorna framför de riktigt frasiga :)

Ikväll är det filmen Love Actually på 5an - den ska jag se - har för mig att jag tyckte att den var riktigt mysig!
Såg förresten uppföljaren idag till filmen jag såg igår, den här hette before sunset - och var inte alls bra! Den första filmen kan man väl tänka sig var liiiiiiiite bra då man ändå ville se uppföljaren men båda filmerna tyckte nog jag var ganska dåliga - hände liksom inget, de pratade sig igenom båda filmerna, jag vill nog ha lite mer dramatik i mina filmer - därför jag gillar Austen filmerna - klassisk romantik med drama!!
En annan riktigt fin och romantisk film, min favvo, är The Nootebook - ett måste om man inte sett den!! Själv ska jag passa på och se den under julledigheten då mormor har den.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: