Hakuna Matata

2007-12-25
14:36:51

Mina julklappar /L
image925

Det här är vad jag har fått hittills;

Skolväska, de efterlängtade glasen från Ikea, tofflor med matchande filt, en bok om Johnny Depp, skönhetsprodukter, Jordgubbehalsband och en blå berlock så jag byta, Svart klänning med vita blommor, en stor kofta (från A) och digitalkameran (från J). Jag fick även en bok för någon vecka sen om Freestayle så jag kan träna Åsa. Johnnys kattleksaker är också med på bild =)
Senare idag blir det mer paket från pappa och farmor, hihi.... sen blir det lilljul med mormor när hon kommer hem från Stockholm! Massa kvar whoo =P


Jason fick en Hammarby matchtröja från sin svärmor, gissa om han är nöjd! =)


Kommentar:
#1: Malin

vilka mysiga tofflor :D

2007-12-29 @ 14:49:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: