Hakuna Matata

2007-12-13
18:48:02

Latmaskens dag fortsätter :) /S
Inte mycket gjort idag som planerat :p
Det blev 2 promenader med Candy och förutom det så har jag knappt rört mig på hela dagen.
Inte nog med det, det blev även hamburgare och pommes frites till middag! Men det var gott - är så sällan vi äter hamburgare - särskilt hemmagjorda. Jag köpte fullkornshamburgerbröd som faktiskt var riktigt goda, kändes färska till skillnad mot hur vanliga hamburgerbröd brukar smaka.

Nu ska jag lyxa till det lite och ta ett bad med skum och badolja... sååååå skönt! Är nog dags med en hårinpackning, var ett tag sedan och nu när jag snålar och skjuter upp frisörbesöket så får man väl ta hand om sitt hår lite extra.
Kvällen kommer spenderas framför TVn och sedan blir det liiiiiite plugg bara för att vara förberedd imorgon på seminariet...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: