Hakuna Matata

2007-12-04
23:26:50

Jävla gamla gubbe. /L

Imorse när jag var ute med Åsa stötte vi på en gubbe med sin lilla hund. Jag som absolut inte vill att Åsa ska hälsa på alla hundar vi möter försökte givetvis dra mig undan men han tyckte att de skulle få hälsa. Jag gav efter eftersom jag inte orkade säga emot. Då började han predika om att jag borde ha kläder på Åsa, jag kände mig jäkligt irreterad över hans fräckhet att påpeka hur jag sköter min hund. När han sedan påpekade att hon även bör ha skor så drog jag snabbt i kopplet och gick därifrån! Fasiken, Åsa är en grythund som har stått i en hundgård större delen av sitt liv. Jag tror minsann hon är anpassad till höstvädret! Jag smörjer ju in henne om tassarna och sätter faktiskt på henne tröja när det är kallt OM KVÄLLEN. Hela jädra dan har jag irreterat mig över detta möte. Grrr.... Om det är så här att ha hund hur ska det inte bli när man får barn? Att främmande folk orkar lägga sig i hur man sköter sina djur jämt? Bort med generation surpuppor.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: