Hakuna Matata

2007-12-05
17:51:55

Hungrig!! /S
Hej hej!
Lång dag i skolan då vi började 8.15, men det var helt okej då föreläsningen var så himla intressant då det handlade om nazistiska och högerextrema grupper i Sverige. Även om man hört det mesta tidigare så är det alltid lika skönt med en uppdatering. Efter föreläsningen hade vi grupparbete... skitjobbigt då de tjafsade och krånglade en massa om vilken stil rubrikerna skulle ha + innehållsförteckningen. Jag bryr mig också, men inte så att jag orkar sitta och krångla med det i 20 minuter när det inte ens kommer sättas betyg....
Jag blev nog lite extra irriterad då jag och TObias skulle ner på stan så fort vi var färdiga.

Det blev en snabbrunda på stan bara. Tobias skulle titta på whiskeyglas, men jag kunde bara kommer på en enda porslinsbutik och det var Duka, och där hade de inte så många, de han fastnade för var till min glädje de som jag själv tittat på, men vi bestämde oss för att vänta tills vi kommer hem till karlstad då jag tror Cervera har en hel del glas. Tobias köpte en julklapp till sin syster men det var allt som köptes.
Sen var det direkt hem och fixa mat - var skithungrig då jag bara ätit frukt idag. Men nu har jag tryckt i mig en pastatallrik.
Imorgon är jag "ledig", ska bli riktigt skönt, känner mig så trött idag...

By the way... om exakt två veckor kommer jag befinna mig hemma i Karlstad på jullov...jippie!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: