Hakuna Matata

2007-12-21
17:51:24

Ha en riktigt fin jul /L
image916

Usch jag ser flera med dålig smak när jag går runt i den svenska samhället. Varför envisas vissa med att ha de där hemska ljusslangarna i olika färger. Helst ska de vara i riktigt skrikika färger, hänga oorganiserat och slarvigt.
Kan inte alla pynta som jag vill i diskreta ljusslingor, små söta som ser så fina ut. Gör snälla inte misstaget att ha för många adventsljustakar eller julstjärnor i fönstret och snälla jag ber er att inte ställa två helt olika sorters adventsstakar i samma fönster. Det bryter så jädra hemskt.
Är det fler än jag som har uppmaningar till alla julpyntade människor där ute så skriv gärna en rad.


Kommentar:
#1: Camilla

Oooo ja!! Det är väldigt få hus i detta avlånga land som kan konsten att pynta på rätt sätt till jul! Lite sent att komentera kanske men whatahell

2008-01-23 @ 15:39:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: