Hakuna Matata

2007-12-14
10:48:52

Guten morgen! /S
Uppe och vaken! Tog en sovmorgon idag och gick upp vid 9.30, var sååå skönt, särskilt då Tobias gick upp redan vid halv 7 så jag har verkligen kunnat ligga i heela sängen. Visst är det mysigt att sova bredvid sin älskling men på morgonen är det faktiskt rätt skönt att få sängen för sig själv!

Just nu sitter han och skriver på sin mattetenta, jag hoppas verkligen att han klarar den...så håll tummarna för honom!

Själv börjar jag inte förrän kl 13 så just nu sitter jag och tittar på lite Friendsavsnitt, ska snart förbereda mig lite inför seminariet som är en fortsättning på den lektion vi hade i onsdags som handlade om etiska dilemman. Jag tror det kan bli ett riktigt bra seminarie om det tillåts fri diskussion och inte är så uppstyrt.
Fredag idag - så skönt! Får se vad det blir ikväll, Tobias kanske skulle ut med sina kompisar men det var inget bestämt. Gör inte så mycket om han ska ut för ikväll är det för en gångs skull fredagsfilm, två stycken till och med, Legally Blonde och filmen Two weeks notice som det lutar lite mer åt.

Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: