Hakuna Matata

2007-12-03
22:28:27

Färdigpyntat! /S

Älsklingen har hjälpt till, och nu är det färdigpyntat - det ser mest juligt ut i köket där jag satte upp röda gardiner, men det finns inslag av tomtar och snöflingor även i övriga lägenheten :)

Imorgon ska jag plugga lite samt ringa min barnvaktsfamilj och se om de vill ha hjälp i helgen, lika bra att passa på nu när det faktiskt är ganska så lugnt i skolan fram till jul, och december är väl inte direkt den månad då man går runt med ett fullt bankkonto :p
Jag har även bestämt mig för att skicka tillbaka böckerna jag fick i paketet idag - antingen har jag tur och de sätter in pengar på mitt konto eller också upptäcker de sitt misstag, men då slipper jag en massa krångel i alla fall!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen bredvid Tobbeman... känns skönt nu när den där tentan är avklarad, känne rmig fortfarande inte nöjd med den, men nu när den är avklarad är det ganska lugnt fram till jullovet, och det är ju bara 3 veckor kvar i stort sett - UNDERBART!!! Kanske kan man äntligen få sova om nätterna nu när den mesta stressen är borta...? Tyvärr verkar det som att älsklingen håller på att bli förkyld - min förkylning bröt aldrig ut och nu känns det som att den är borta som tur är, men det är nog lika bra att fortsätta knapra lite förkylningstabletter så länge Tobias känner sig krasslig...

Sov gott på er!


Kommentar:
#1: Therese

kanske är det lilla Leyah som är stora förkylningsboven. Magnus är jätte snorig, undrar hur många hon smittade på dopet...

2007-12-03 @ 23:31:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: