Hakuna Matata

2007-12-06
10:23:51

Extra kurs och fredagslängtan! /S
Klockan är strax efter tio och jag har redan hunnit anmäla mig till en kurs.
Jag har bestämt mig för att läsa en fristående kurs till våren utöver programkursen, den är på 7,5 hp och kommer ges kvällstid under hela vårterminen. Det är en IKT-kurs som ska lära oss hur vi kan använda datorn i undervisningen, tror den kan bli lite rolig.
Det kändes nästan som att jag var tvungen att läsa den, dels för att verkligen försäkra mig om att jag kommer ha tillräckliga kunskaper när jag kommer ut, och att jag får lite tips på hur jag kan använda den med barnen, men även för att alla i min arbetsgrupp läser fristående kurser hela tiden för att det ska se bättre ut när de söker jobb - och jag har ju inte läst en enda fristående kurs hittills. Vi får väl se om det blir bra eller om det blir för tufft, i så fall är det ju bara att hoppa av... Men det verkade som att det kommer bli mycket eget arbete online och sen några fysiska träffar. Skönt att jag har min egen datanisse här hemma som kan hjälpa mig :)

Jobbigt då jag fått för mig att det fredag idag och jag vill ha myspys och sova länge imorgon. Men så är ju inte riktigt fallet då jag dels ska vara hundvakt åt Candy imorgon + att jag har en redovisning på förmiddagen... Men imorgon är det i alla fall fredag och då blir det badminton och taco och film på kvällen!

Kommentar:
#1: morsansa

du är så duktig gumman

2007-12-06 @ 14:36:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: