Hakuna Matata

2007-12-17
16:29:14

Bli bättre på att fota?
Jag är urusel på att ta kort, inte bara på att ta kort bra utan även när det gäller att faktiskt ta fram kameran att använda den. Oftast blir det att den blir liggandes hemma i lådan och bara tas fram vid högtider. Men nu ska jag försöka bättra mig lite.

Jag skulle även vilja lära mig använda Photoshop, och ett steg på vägen är att bli medlem på fotoguiden.se där det finns en hel del tips, både på vad man ska tänka på när man fotar, men även på hur man kan redigera bilderna sedan.

För den som är på jakt efter ny kamera så har de även personligt test, test av kameror o.s.v.

Kanske ska man göra ett försök att leka lite i Photoshop lite senare ikväll...?

Fotoguiden - Din väg till bättre bilder.
www.fotoguiden.se
 

Kommentar:
#1: Pumba

Kompis! Om du vill ha lite steg för steg med photoshop kan du använda www.webdesignskolan.se! Där finns det tips om hur du gör!

2007-12-17 @ 18:05:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: