Hakuna Matata

2007-12-23
23:50:03

23 december /L
Uh, jag och rubriker funkar inte. Jag har verkligen ingen fantasi tyvärr.
Idag känner jag mig inte frisk, jag började bli förkyld i slutet av skolveckan men idag är det hostigt och slemmigt.
Idag fyller mamma år (säger inte hur mycket =P) så vi var där på det traditionella julskinksmörgås-ätandet.
A, H, A var också där och vi hade samtidigt vår "lilla" jul tillsammans!

Mamma fick en jättefin lyckta av mig och Jason. Jag skulle själv velat ha en sån! Hoppas hon blev glad =)

Vi drack lite Sheridan, åt daimtårta och massa godis! Mums =)
Efter att alla grabbar gått (J hade ju en fotbollsmatch som självklart skulle ses) satte vi brudar oss för att spela lite kort, skratta och skvallra! Jag älskar våra stunder tillsammans! Det är skönt att ha sån bra kontakt med mami och A, mina underbara mammor! =)


A gav mig förresten världens finaste kofta. Hon kom gående med den i höstas och jag blev så jäkla arg eftersom jag hade tittat på en sån men inte haft råd och nu hade hon köpt en likadan till mig! Så nu är jag såååå nöjd!
Det kommer dock se en aning sjukt ut för mamma hade gjort en (eller snarare 3) halsdukar till A och gav i julklapp. Den ena var riktigt färglad och givetvis hade hon gjort en åt mig också! Så nu kommer vi se väldigt lika ut. Vi får väl ringa och se så vi inte tar samma när vi ska ut =P Det lustigaste är att Åsa har dessutom fått en tröja i samma färger/garn... haha.... ja... vilken syn.

Hoppas ni får en underbar jul!

Kramar Linda

Ps. Det började lukta riktigt bränt hos mamma. Katten hade lämnat spår på köksbordet, hon hade varit upp och smaskat lite på julskinkan och röbetssalladen och självklart kommit åt ljusen som stod där. Ena sidan av Gullans bak var bränd! Det kunde ju gått riktigt illa med som tur var blev det inget, förutom mycket kortare hår på ena sidan. Haha... ett julmirakel! Ds.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: