Hakuna Matata

2007-08-22
14:29:58

Sagt av Spears /L
Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika.

Var sjutton ligger det där Australien egentligen?

Om jag skulle vilja gifta mig med prins William? Jag skulle älska det. Vem vill inte bli prinsessa?

Om jag inte höll på med det här så skulle jag antagligen vara en deprimerad liten människa.

Bara för att jag ser sexig ut på omslaget av Rolling Stones betyder inte att jag är snuskig.

Det coolaste med att vara känd är resandet. Jag har alltid velat att resa över hav, som till Kanada och sånt.

Jag lyssnar alltid på 'NSYNC's Tearin' Up My Heart. Den påminner mig om att använda BH.

Jag ringer alltid min kusin för vi står varandra så nära. Vi är nästan som systrar, och vi står också varandra nära därför att våra mammor är systrar.

Jag tänkte börja på något litet ställe, som London eller England.
(Britney Spears om att hon tänker skriva en musikal, ur Las Vegas Review-journal, 31 december 2004.)


Jag vet att alla inte kommer att gilla mig, men det är sådan jag är så om du inte gillar det, otur!

Jag vill vänta med sex tills jag är gift.



Världens gåta


Kommentar:
#1: elin

hej linda! nu börjar skolnerverna smyga sig på,tänk att man ska bli en nybörjare igen :P läskigt! jag tänkte bara höra med dig, har du kanske några bövker från kursen Människans Kulturella och Estetiska Uttryck? och om jag kanske kan få låna nån av dig i sånna fall :) kram

2007-08-22 @ 20:53:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: