Hakuna Matata

2007-08-22
21:48:36

Nu vet jag...! /S
Har precis påbörjat min första breddningskurs men är redan i tankarna och funderar på vad jag ska söka som andra breddningskurs. Jag har tidigare valt mellan Utomhuspedagogik och Specialpedagogik men nu har jag bestämt mig för Specialpedagogik... tror jag....

Har varit inne och läst kursplanerna och sett schemat för Utomhuspedagogiken och insett att jag förmodligen skulle vantrivas på utomhuspedagogiken. Det var lektion i stort sett varje dag och det var mycket lägerdagar.... jag vet... kanske är vad man borde förvänta mig men jag hoppades på att man kanske skulle slippa att vara utomhus halva kurstiden i alla fall men det verkade inte vara fallet... kan ju alltid läsa någon 5 p kurs kanske i utomhuspedagogik någon gång.

Så nu har jag alltså siktet på specialpedagogik, tror de kunskaperna kan vara jättebra även om man inte tänkt jobba som speciallärare....

Jag har lite svårt att fatta att jag redan är inne på mitt tredje år men så är det....!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: