Hakuna Matata

2007-08-26
12:22:05

Min kväll /L
Igår åkte vi till badstranden, där satt jag med kläderna på och handduken runt mig eftersom jag frös. Så nej, det blev bara ett dopp för mig denna sommar. Kul.
På kvällen grillade vi hos Anette. Jag fick en massa sjuka bilder på Frasse, som hade en förmåga satt lipa hela tiden...
Idag har jag mycket att göra, tvättstugan, städa och färga håret. Imorgon sätter allvaret igång igen!
Som tur är ska jag bara dit och skriva in mig så jag slipper lektioner ialla fall =)

Puss och kram
Linda

Ps. Jag vill gärna se bilder ifrån din kväll? Använd kameran nån gång! Ds.

      

Kommentar:
#1: Manny

I know... men tyvärr blev det inga kort tagna, bara en massa skitsnack hela kvällen...

2007-08-26 @ 14:57:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: