Hakuna Matata

2007-08-13
13:33:23

Dagmatte? /S
Igår tittade jag på vovvar, främst shih tzus, men råkade då snubbla över en annons där man sökte en dagmatte i Linköping. Lite nyfiken, och sugen på pengarna som jag blev så mailade jag personen i fråga och fick veta att hunden kunde vara själv i ca 4 timmar, det var en spansk hittehund som förmodligen var en blandning mellan raserna Grand danios och Podenco, allltså en ganska stor vovve. Hon behövde hjälp ca 3-4 dagar i veckan och hade tänkt sig ca HUNDRA kronor/dag!!!! Hon skulle även skjutsa och hämta hunden så man slapp det....

Så nu ska jag bara kolla mitt och Tobias schema, samt se om det är okej att vänta tills dess att vi flyttat in i vår nya lägenhet...!! Vore kul med hundsällskap igen, men framförallt skulle det vara skönt med ca 1000kr varje månad som vi kan lägga på hyran...

Så nu får vi bara hålla tummarna för att allt går i lås :))

Kommentar:
#1: Bettie

Haller med, det ar jattekul att vara "petsitter" och bra betalt ar det ocksa for nagot som ar sa kul :)

2007-08-16 @ 03:07:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: