Hakuna Matata

2007-08-23
12:29:41

Dagmatte igen :) /S
Ojojoj... jag har svarat på flera annonser som söker dagmatte men kunde vl inte tro att ALLA skulle vara intresserad av min hjälp!

Den som både jag och Tobias dock fastnat mest för är av rasen Cavalier King charles spaniel. Dels så vill Tobias ha en hund av den rasen så då kan det ju vara kul att verkligen lära känna rasen närmare. Dels så är den 10 år gammal och förmodligen ganska så lugn av sig. Sedan verkade det som att ägaren är ganska flexibel så det inte blir krångel de helger jag ska till Karlstad. Sen kommer ägaren själv att hämta och lämna lilla Candy som hunden heter. För detta lilla besvär skulle vi få 70kr/dag och mer om hon kunde - vilket blir ungefär 1400kr/mån om vi kan varje dag :D vilket innebr att vi kan lägga de pengarna på hyran och därmed bara få en hundralapp mer i månadshyra än vad vi har i dagens läge :D

Så nu gäller det att hålla tummarna allihop och vänta på att hon ringer!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: