Hakuna Matata

2007-08-29
18:05:14

Candy-pics! /S
Tänkte att det kanske var passande att lägga in en bild på Candy nu när jag bestämt mig för att skippa idéerna om att ersätta honom med en fralla.

Så här kommer en bild på honom på hans favvoställe...under skrivbordet tryckt mot en sida... Så här sov han hela dagen! Märkte verkligen knappt att han var där.

Candy på sin favvoplats


Och sen en liten närbild.... som sagt så sov han hela tiden så roligare bilder än så här har jag inte än...

Candy

PS. Just nu lutar jag åt en Richie-page gällande ny frisyr... behöver råd... vad säger ni? Ds.

Kommentar:
#1: Pumba

Söt han är... men kan du inte ha frallan också??
Jag tycker din bästa frisyr hittills var när du hade typ page (kort) och mousade det så det lockade sig...Den tyckte jag bäst om.

2007-08-29 @ 23:05:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: