Hakuna Matata

2007-08-12
19:05:30

Bye bye darling. /S
 I helgen har jag varit i sunne och hälsat på släkten igen, lilka mysigt som vanligt. Lördagen bjöd ju dessutom på ett superfint sommarväder så vi passade på att åka till vår badplats som släkten har vid nedre Fryken. Det var så skönt att ligga där någon timma och få uppleva en riktig sommardag utan regn. Vattnet kändes lite kyligt till en början men det berodde nog mest på att jag inte är van vid sommardopp, för efter en stund blev det riktigt behagligt.

Någon som riktigt njöt av dagen var min vovvsing, den gamla gubben som alltid varit lite småfeg vid våra badutflykter simmade faktiskt flera gånger, han vågade därmed blöta ner sig mer än till magen - matte är sååå stolt!!!
Dick in action!
Dick med buddyn Åska


Lite bilder från helgen, bland annat Dick som tar ett dopp med sin polare Åska, och när han leker med mina kusseliner.


Leyah i banantröja

 




Slutligen ett lite äldre kort på lilla Leyah i sin fina banantröja som hon använder flitigt.... Leyah hälsar tack!



Utöver det så har jag spenderat en hel del tid med Tobias som nyss pussat mig hejdå då han åkte tillbaks till Linkan idag, på tisdag börjar nämligen han på programmet och sin nolle-p.





Själv återvänder jag inte förrän nästa helg så nu är det bara att hålla tummarna för fint väder min sista lediga vecka!!!





 

Kommentarer:
#1: Linda

Söt bebis och söt hund =) Du är lycklig lottad =))

2007-08-12 @ 21:56:39
#2: (X) Mamma

kul o få se bild på tröjan...
njut av den vecka av ledighet du har kvar...
kram

2007-08-13 @ 02:44:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: