Hakuna Matata

2007-04-13
11:33:01

Shopping och donation! /S
Hej hej!
Idag ska jag ge mig ut på min lilla shoppingtur. VÄdret är helt underbart så det är väl kanske inte direkt den bästa dagen, men jag är i stort behov av ett bar nya jeans och jag har inte så mycket tid att ägna mig till shopping så det gäller väl att passa på nu när man har både tid och pengar.

Imorse kom ett stort brev på posten ifrån KBAB, jag trodde det var mina anställningspapper som kommit men det visade sig att det var Tobias som fått jobb och det var hans papper som kommit. Vi ska faktiskt jobba samma period, alltså v. 28-32, men vi ska dock inte vara på samma ställe då han ska jobba på Hemvägen och jag uppe på Rud/Färjestad. Kul att han fick jobb så att vi nu äntligen kanske kan boka in en liten semesterresa till Gotland som vi pratat på eller som Tobias nu vill åka till Stockholms skärgård.

Anledningen till att jag skrev donation som rubrik är att jag nyss sett på Tv där man diskuterade organdonationer, att många funderar på det men det blir aldrig av att man anmäler sig till donationsregistret. Det var samma sak för mig, men när jag fick reda på att man kunde göra det via nätet för ett par år sedan så tog jag äntligen tag i det. Så här är länken till donationsregistret ifall det är någon annan som tänkt sig donera organ men av lathet inte anmält sig...;

https://app.socialstyrelsen.se/donation/anmaldon.aspx


dags för shopping...! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: