Hakuna Matata

2007-04-13
18:11:35

misslyckad shopping. /S
Nu har jag återvänt efter fem timmars shoppingrunda ute i Tornby. Tyvärr köpte jag vare sig jeans eller skor så det var inte så lyckat som jag velat det. Köpte dock ett par billiga shorts för bara 100spänn på H&M... kan man annat än älska den butiken??!
Hittade ett par jättesöta skor men de var röda, vilket inte är den mest praktiska färgen kanske, så imorgon ska jag in till stan istället och se om jag kan hitta något där.

Vilken underbart härlig dag! När ja gkom hem såg jag att det var 18 grader ute i skuggan!! Rena sommarvärmen ju... så imorgon efter min andra shoppingdag får jag nog försöka hitta en bra pluggplats ute någonstans...

Nu ska jag vila lite innan jag släpar mig ut på en joggingrunda...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: