Hakuna Matata

2007-04-24
21:20:15

En bra dag! /L
Ännu en dag på VFU:n har gått. Idag fick jag många komplimanger.
Först kom den en pojke och sa att jag var den bästa läraren de haft, sedan kom en annan pojke och sa att hans kompis tyckte jag "¨såg bra ut" och sedan sa min handledare att jag skulle få högsta betyg eftersom jag hjälpte dem så bra ;) haha. I´m a star!
Hade även strålande tur då min handledare kom på att alla försvinner på torsdagmorgon tack vare en teater och sa att jag under en timma på morgonen (innan skolan) kunde få vicka med betalning! image490
Visst så tjänar jag inte så mycket att arbeta en timme, men jag får ju in en fot och pytteliten summa som jag kan köpa mig en cider för när vi ska ut och fira födelsedagarna! =D
Ja, dagen var alltså jättebra men när jag skulle torka i torktumlaren hade nån haft i sönder den och försökt laga med spik. Vilken jubelidiot.
Livrädd för att de ska tro att det var jag skicka jag in en anmälan på en gång!
Hoppas någon innan mig också har klagat!

Nu ska jag fortsätta se Desperate housewives!

Puss och kram
Linda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: