Hakuna Matata

2006-09-03
17:46:02

Konspiration på högsta nivå! /L
Konspiration på högsta nivå! /LIdag såg jag på en dokumentär om 11 september. Där ifrågasätter man vad regeringen påstår har hänt. Mycket som man påstår stämmer inte överens med naturlagar eller logik.
Jag vet inte vilka som säger sanningen, själv har jag svårt att tro på någonting Bush-regimen säger och jag har även svårt att tro amerikanska journalister som vill göra en dundersuccé-dokumentär men är du intresserad och se vad de säger så ska du absolut se den. Intressant men den fick mig inte att gilla politik mer om vi säger så!



Loose Change heter den. Vet inte om den finns att hyra men *harkel* den finns på internet om vi säger så...

Puss!
/Linda


Kommentar:
#1: Anonym

Avsky åt Bush..... han är en äckel päcklig liten man, förmodligen med en aldeles för klen familjeutrustning å för stort ego....det är vad jag tror.

2006-09-04 @ 18:06:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: