Hakuna Matata

2006-10-31
12:51:31

Jag fick den!! //S
Idag ringde jag till bostadsbolaget och bokade tid för att skriva kontrakt... jag fick nämligen 1:an jag var intresserad av!!

Så torsdagen den 1 februari kommer jag få flytta in i den. Den dagen flyttas det nog dock inte något direkt eftersom det är mitt i veckan och mamma och pappa jobbar, men man kan ju städa och bona golv och så.

Är så glad!

När Diana kommer hem är det dags att säga upp mitt rum i lägenheten, det blir mindre roligt...
Men som Linda sa så måste jag se på det här som ett vanligt boende, jag kan inte ta hänsyn till andra. Och det här var ju ett tillfälle som man inte får så många av med tanke på hur billig den var.

Så nu önskar jag mig enbart pengar i julklapp kära släktingar då jag kommer behöva köpa lite saker, som en brödrost, ett skåp, en micro och säkert en massa annat.

Nu ska jag plugga lite...

Ps. här är planlösningen http://marknad.stangastaden.se/images/pdf/LAC1_34_9h.pdf Ds.

Kram på er!

Kommentarer:
#1: Pumba

Grattis gumman!!!
=D =D =D

2006-10-31 @ 17:28:31
#2: Sofia

Oj...GRATTIS!!! Jag ar lite chokad eftersom jag kanner mig lite ...Ehhh...Hur sager man lite...inte sa insatt i lagenhetshistorien...Men GRATTIS! Du far tavlorna i inflyttningspresent (eller fick du dem i julklapp...Haha..)

Kram S

2006-10-31 @ 18:16:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: