Hakuna Matata

2006-10-10
16:28:18

I'm going crazy!! //S
Sitter och har suttit i flera timmar och har försökt komma igång med min kursuppgift som ska vara klar på torsdag men det går skitdåligt, har bara skrivit rubriken, och den ska vara 5 sidor lång minst!

Uppgiften går ut på att med hjälp av kurslitteraturen tolka det vi sett på VFU:n gällande barnenes skriftspråkliga och matematiska utveckling. Jag har ju för 17 bara varit ute i 4 dagar!!!!!

Jag vill så gärna bli klar med uppgiften idag men jag kommer ju ingen vart!!! Har som tidigare nämnt tänkt kolla in lite kläder imorgon, men det går ju inte så länge jag inte gjort de här uppgiften!

Kanske får lite gjort ikväll, Gilmore girls har ju slutat så det blir ingen TV-kväll förrän klockan 21.00 ikväll, ska i och för sig hinna tvätta också :(

JAG BLIR TOKIG!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: