Hakuna Matata

2006-10-11
10:59:59

En lägenhet??!! //S
Som vanligt sitter jag och tittar på lägenheter och drömmer om eget boende... och nu har jag hittat en!!! Har inte tänkt flytta till eget förrän nästa hösttermin men den här 1:an ligger i Lambohov precis vid centrum, en 1:a på 34kvadratmeter och hyra på 2576kronor, på våningsplan 2. Det enda negativa är att det är kokvrå istället för kök men det har nästan alla 1:or jag kollat på. Gah!!!!
Kanske ska man flytta ändå??? I så fall får man flytta in i februari...

Jag vill!!!! Den är ju inte dyr för att vara så stor... och det är nära till universitetet....och jag leder stort i så fall vad gäller köpoäng.... JAG VILL!!!!!

http://marknad.stangastaden.se/images/pdf/LAC1_34_9h.pdf  <----- se på den!

Borde jag inte....?? Kanske är jättesvårt att hitta någon till nästa hösttermin??


Help me... what should I do???

Kommentar:
#1: Pumba

Vad väntar du på? Du ska helt klart ta den! Det där är mer ett kök än kokvrå ändå!

2006-10-11 @ 11:41:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: