Hakuna Matata

2006-11-23
16:04:17

Stress /L
Stress /LGod eftermiddag!
Imorgon har jag salstenta i historia. Känner just nu att det inte kommer gå så bra. När jag läser igenom allt så tror jag att jag kan men sen när jag ska rabbla upp för mig själv så är det blankt!
Ja, jag ska plugga lite till sen i kväll blir det sömnpiller så jag är utvilad i morgon! Håll tummarna 8.15!

Nästa vecka har jag min första praktik i lågstadiet. Sak bli roligt men jag har inte fått tag i min handledare så jag har inte kunnat planera några lektioner. Ångestattack.

Imorgon ska jag hämta ut min bebis som ligger på ICA =P Ja, the phone! Då blir det trumvirvel.
På lördag är Jason ledig och då ska vi handla julmat och grejer. 

Nej nu har jag inte tid mer!

Kramkramkramkram
Linda

 

Kommentar:
#1: Manny

Hur gick din första salstenta?

2006-11-24 @ 21:30:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: