Hakuna Matata

2006-11-09
21:53:18

Presenthjälp...please? /S
Nu börjar den där presentpaniken komma när man närmar sig jul... Jag är ganska klar över vad jag ska ge alla, men som vanligt har jag ingen direkt aning om vad jag ska ge Tobias!!
Förutom julklapp så har vi varit tillsammans i 5 år den 20 januari som ska firas på något vis... har dock ingen aningom hur eller var!

Så är det någon som har några bra tips är ni välkomna att lämna dem på mailen för själv har jag verkligen idétorka.

För övrigt har inget särskilt hänt. Hade problem med att somna inatt. Det komiska var att när jag klockan 01.30 gick upp för att hämta vatten som sysselsättning så låg Diana i vardagsrummet och läste på grund av sömnproblem!
Idag har jag haft seminarie och efter det har jag städat lägenheten så morgondagen och helgen kommer ägnas åt plugg.

Kommentar:
#1: Sofia

Vet du hur lang tid det ar till jul??? En hel evighet!!! Men det ar ganska roligt att du har samma problem varje ar....;)

2006-11-16 @ 13:18:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: