Hakuna Matata

2006-11-12
18:43:55

Långa dagar... /S
Den senaste veckan har dagarna känts evighetslånga. Det beror nog främst på att jag inte haft så mycket att läsa men även på att det blir mörkt så tidigt. Och mörker för mig är det samma som att man snart ska sova... men så funkar det ju inte riktigt vintertid när de börjar bli mörkt redan vid 15-16.

Igår hade vi föräldrabesök. Ericas föräldrar var här över dagen samt att Dianas mamma kom i fredags och stannade över helgen. Lite jobbigt då det blir så mycket folk, men Ericas föräldrar lagade mat åt allihop, jättegott kött med hasselbackspotatis och riktigt stark grönpepparsås...mmm!

Idag har jag varit barnvakt på förmiddagen. Resten av dagen har jag förberett mig lite för seminariet imorgon. Pratade med Tobias förut och nu är jag lite gladare då han sa att han nästan bestämt sig för att läsa historiakursen här i sommar, men han skulle prata lite med sina föräldrar, vet inte om vad.

Nu ska jag återgå till TV:n.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: