Hakuna Matata

2006-11-01
20:20:36

Bottendag! /L
Bottendag! LIdag är det inte min dag!
Den började med att jag vaknade av att klockan ringde mitt i en underbar dröm! Typiskt.
Jag hade dock turen som fick mamma att köra mig till skolan så jag slapp ta bussen eftersom jag hade en hel drööös med paket som skulle postas...
jag tog givetvis allt på en och samma gång och det blev väldigt dyrt då jag hade 65 kronor kvar. jag ska egentligen ha tjänat 130 kronor vilket innebär att jag betalt någras frakt och jag vet inte vilka! Så det innebär att jag måste bjussa några på väldigt dyr frakt...
känns inte så j*vla roligt.

Sedan har jag inte fått betalt av 2 eftersom de inte har bekräftat att de fått paketen! =/
Jag fick även ett mail ifrån en som hade köpt böcker som det tydligen fattades några sidor och var kladdat i. Detta hade jag ingen aning om så nu måste jag förmodligen betala tillbaka... nej fy fabian för tradera! Aldrig mer.

Johnny hade ner min orkidée idag så den fina krukan (i glas) gick i kras och glödlampa. Jag skar mig givetvis när jag skulle ta upp detta!!! Det slutade aldrig blöda och jag har nu hittat blodfläckar överallt.... typsikt!!

Hade med en film idag till skolan eftersom vi skulle se en film som hade något med åren mellan 1611 - 1809 att göra. Då hade jag Skönheten och odjuret som är baserad på en 1700-tals roman, denna tyckte inte min studiegrupp dög så nu måste vi leta en bättre på avcentralen vilket bara ger mer jobb. Usch vad tölig dag!!

Nu ska jag äta något.

Kram
/Linda

Kommentar:
#1: Manny

Efter regn kommer solsken...

2006-11-01 @ 22:38:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: