Hakuna Matata

2006-05-31
13:37:13

Nuru Sandra! /L
Nuru Sandra! /LKiss my ass Sanda!
Kolla vem som blommar!
Och du retade mig =P

<-- <-- <-- <-- <--


Ja, denna helgen har varit hård. Jag har försökt slänga ihop en rapport men insåg att jag borde ha startat tidigare... den blev kass. Den är så dålig så jag vill inte gå på opponeringen på fredag för jag vill inte ens höra vad dålig den är. Annars brukar man ha en gnutta hopp men inte denna gång.
Idag fick jag även rapporter som jag ska opponera på, ingen av oss hade gjort likt den andra så det blir intressant... undrar vilkens upplägg som är korrekt.

Sandra var här, som sagt... vi åt glass, hamburgare och såg på film. Skönt var de!

Snart är det sommarlov... jag slutar tidigare än Sandra så jag njuter! =) Hoppas bara inte jag får rest på denna kursen så jag slipper plugga under sommaren =(

Nej nu börjar Oprah... kan man ju inte bara missa!

Puss och kram
/Linda-som-har-sommarlov-tidigare-än-Sandra-ha-ha

Kommentarer:
#1: Manny

EN blomma...!! Jag är nöjd först när det är minst TRE som blommar samtidigt ;P

2006-05-31 @ 15:32:48
#2: Manny

Åhh... aldrig nöjd! =P

2006-05-31 @ 16:47:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: