Hakuna Matata

2006-05-11
16:56:02

Hmm...varför? /L
Trött! /LHej!
Äntligen! Jag har försökt skriva ett inlägg i flera dagar nu, den har varit väääldigt seg och blivit error när jag har försökt. Så nu vet du varför Sandra =P Det är inte jag som varit "dålig" som du så fint beskrev det =) Nej, min sambo har inte heller sagt att du har ringt! Ska bita honom i örat för det.

Imorgon är det sista dagen på VFU:n, till min glädje sa min handledare att hon inte visste hur hon skulle klara sig utan mig sen! Vilket jag hoppas betyder att jag gjort ett bra jobb =)
Det har även skett tragiska saker sedan jag skrivit, jag fick i helgen reda på att jag blev underkänd i min allra första kurs! Den kursen "som ingen brukar bli underkänd i", kul! Har nu i en vecka försökt få reda på varför men det är ingen som har något svar!!! Så jag är väldigt väldigt grinig över det, och känner att min studieanda inte är på topp! Jag som hade hoppas på ett bra betyg. Jag har försökt klura ut varför, jag tycker personligen inte att min uppsats är ett IG och jag har lämnat in allt vad jag vet så jag är som ett enda stort ? =/ Tycler synd om mig själv!
Men nästa vecka är det nya tag, såg i mitt schema att jag har tre-fyra dagar av lektioner kvar denna termin sedan är det sommarlov! Jag har ju inte fått något arbete heller! Jag hörde av mig till kbab (där Sandra den fuskisen ska arbeta) men de hade tillsatt alla men skulle tänka på mig om det blev något återbud, tur det iaf. Sedan har jag inte hört någonting ifrån någonstans...
Tur att Jason har arbete under sommar, då vet jag att jag klarar mig! I värsta fall får jag väl slöa på stranden hela sommaren ;-)

Nej nu ska jag byta glödlampa!

Härlig sommar på er alla!

/Linda-full-of-summer


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: