Hakuna Matata

2006-05-21
12:19:42

Ännu en helg har passerat! /L
Och det gick fort... jag har tagit mig själv ledigt denna helg ifrån pluggandet. Mycket pga att jag inte kan,orkar,fattar vad det är jag ska göra =P Men idag ska jag ta tag i min rapport och fixa mig själv ett VG i denna kurs! Man kan ju alltid hoppas i alla fall...

Igår var Jasons syrra här med familj och två vänner. Så Jason hade i uppdrag att laga middag (förvånande?), det blev pepparstek, whiskey pepparsås med potatis klyftor och sallads lök. MYCKET GOTT! Jag känner mig bortskämd när han gör sådan mat, det är precis som att gå ut att äta fast hemma får man äta hur mycket man vill och det blir billigare =) Önskar att jag också kunde laga sån mat... men jag skaffar mig någon som gör det åt mig istället =P
Vad har du ätit då Sandra? Hur går det med utrensningen =P hehe...

Denna helg är mamma till Stockholmo. Hon skulle till Ikea så jag skickade med en lista med saker jag ville ha, hoppas den är uppfylld =D Vi får se ikväll!
Cero är här, tyvärr gav jag honom rester igår så han har gjort sina behov i väldigt stora lass idag. Tror jag få ta det lite lungt hedanefter, han pallar inte trycket.
Stina gjorde som vanligt ett starkt intryck igår, hon var som en igel på mig så alla tyckte ju att hon var supersöt som var så kelsjuk, de ska bara veta hur hon är annars....

Vaknade förresten upp idag kvart i sju, helt pigg och är fortfarande pigg dessutom, annars brukar jag bli trött igen vid nio men inte idag! Kanske man kan få något gjort.

Jason ska jobba idag och jag är inte ett dugg avundsjuk! =) Själv ska jag försöka komma igång med pluggandet....

Är det denna vecka du kommer Manny?

Puss och Kram
/Linda full og energy

Kommentar:
#1: Manny

Du överlevde besök från Jasons syster :p
Du får ta det lite lugnt med den gamle vovven, jag hoppas du minskade ransoneringen på torrfodret iaf om du gav honom vanlig mat, annars spricker väl stackarn! Ses snart :D

2006-05-21 @ 20:10:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: