Hakuna Matata

2006-03-27
10:24:30

Värsta dagen i mitt liv /L
I natt kunde jag inte somna förän vid 4 tiden. Vaknade av att J inte kunde ligga still vid 8 tiden och kunde givetvis inte somna om för att jag var så sur över att han väckte mig.

Gick upp och satte mig i min soffa när jag till min förskräckelse upptäckte att det var blött... men ja, då har nån jävla katthelvete pissat i min NYA SOFFA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hon är vääääääääääääääääääääääääääääldigt billig just nu. Jag klarar inte ens av att titta på henne, jag är så förbannad!

Gick ut med Cero och då hade det SNÖAT också.

Nu är jag så arg att jag tänkte gå och lägga mig igen och aldrig mer gå upp.

Till mina nära och kära, hör inte av er till mig för jag är för arg för att prata med någon.
Stina kan hämtas när som helst (dock utan att ord utbytes!)

/Lämna-mig-ifred-jag-ska-aldrig-mer-gå-upp-Linda

Kommentar:
#1: Anonym

Stackars liten...

2006-03-27 @ 12:10:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: