Hakuna Matata

2006-03-21
21:06:46

städning och hemligheter!! //S
Idag gick jag upp klockan 08.20, jag nästan flög upp, då jag trodde klockan var 10.20 och jag hade tänkt plugga o städa idag. När jag väl stigit upp så där snabbt var jag pigg och kunde inte somna om så de blev en skön, lugn frukost. Då det var min tur att städa lägenheten den här veckan så satte jag igång med det direkt... det var ganska så ordentligt skitigt! Efter två timmar var det färdigt och efter en härlig och välbehövlig dusch, så var det dags att börja plugga.... det var i alla fall tanken.
Blev inte så mycket gjort idag,men imorgon ska jag börja med min fallstudie.

Som Linda redan nämnt så har vi från och med idag en hemlighet, vi får väl se hur länge den förblir en hemlighet, Linda förhoppningsvis inte särskilt länge... eller vad säger du Linda?!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: