Hakuna Matata

2006-03-15
14:13:16

Sorry Karlstad! //
Snart byter Swebus sina busstider, så jag var precis inne för att se hur de nya tiderna kommer passa mitt schema. Jag åker nämligen ALLTID hem på torsdagarna för att få en lång helg hemma.... tur och retur så tar ju resorna typ 10 timmar och då vill man ju få vara hemma en tid också!
Nu när jag läste de nya tidtabellerna inser jag att jag jag kommer få åka på till Karlstad på fredageftermidagarna, så jag kommer alltså komma till Karlstad vid 21 på kvällarna! Inte nog med att jag kommer frå längre restid, och kortare tid hemma, så kommer biljetterna att bli DYRARE, vilket i sin tur leder till att jag inte kommer ha råd att åka hem lika ofta!!!!!!!!!

Om ni ursäktar ska jag nu skicka ett klagobrev till kära Swebus!!!

Kommentar:
#1: Anonym

Stackare!! Dumma Swebus!!! Men det enda sättet är att klaga.. man måste göra sin röst hörd!! Annars så vet de ju inte vad som är fel...
Men det kvittar väl för du har ju inte tid o hälsa på din x-mamma ändå!!!? Vilket jag märkte sist, snyft!!

2006-03-16 @ 16:56:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: