Hakuna Matata

2006-03-23
16:41:08

Sjuka drömmar...! //S
Det var ett tag sedan jag drömde något nu känns det som... brukar ligga vaken om nätterna och till slut somna utmattad, när jag ska upp tidigt tar jag mina sömntabletter från Hälsokost, och sover även då drömlöst... Inatt drömde jag något... något sjukt, tur att drömmar inte hör till verkligheten!!

I alla fall drömde jag att jag och Linda satt i fängelse, vi hade såna där fula orangea overaller, är i en hiss, när någon PLÖTSLIGT kapar linan och hissen faller handlöst! Starka som vi är(ja i drömmar får man överdriva) lyckas vi öppna luckan i taket och KASTA oss mot en stege som vi sedan kan klättra upp för.

När vi väl är ute ur hisschaktet och går förbi receptionen ( jag har aldrig påstått att mina drömmar är realistiska) i fängelset där det går omkring kostymnissar, tittar folk lite suspekt på våra lysande orangea overaller medan vi försöker spela oskyldiga och går raka vägen ut på gatan, tydligen så låg detta fängelse mitt i stan också för bara några meter där ifrån låg en H&M-butik... lite exklusivare än verklighetens H&M-butiker, där smiter vi in för att shoppa lite nya kläder... annars ser ju polisen att vi rymt från fängelset.... mitt under denna shoppingrundan vaknade jag...

SÅ sjuk dröm, inte realistisk för fem öre...men det var rätt härligt att få börja skratta det första man gör när man vaknar... ja vad annars skulle man göra när man precis befunnit sig med bästa kompisen i någon sort action B-film!! Ha HA ha....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: