Hakuna Matata

2006-03-18
12:48:12

Press, stress och finess
54542-52Morsning!

Ännu en underbar dag!
Vaknade av en blöt nos i ansiktet. Yes, bara att stiga upp...

Jason är borta på praktiken idag så jag är alldeles ensam. Men jag måste plugga, och jag har ingen som helst lust.

Ikväll är det final i melodifestivalen. Jag irreterar mig över skiten, förstår inte poängen med en massa deltävlingar när det är samma låtskrivare i varje tävling ändå. Det är bara ett sätt att få med så många bidrag som möjligt. Hur många har inte "Pling" skrivit text till egentligen?
Sjukt.

Jag känner press över min examination, grejen är den också att detta är den första, vilket betyder att denna är den lättaste form av examination vi kommer få. Det kommer bara bli svårare och jag har redan svårt nog nu... *suck* Tycker allmänt synd om mig själv just nu.

Till veckan ska min soffa förhoppningsvis komma. Jag längtar sååå mycket. Vet bara inte hur jag ska ställa dem men det kommer väl.

Nej, nu måste jag plugga....men.........jag...........vill.......inte.........

Puss *suck* Kram
/L....I......N......D.......A

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: