Hakuna Matata

2006-03-13
22:02:41

Pengakåta pojkvänner! //S
Har precis pratat med min pojkvän som ligger i lumpen nere i Karlskrona, han läser till .....systemsplutonsbefäl...kanske?? Något i den stilen är det i alla fall, han ska va en sån som pratar i radio och kontrollerar att alla får samma information... låter skittråkigt men är tydligen en väldigt viktig uppgift.
I alla fall så har jag en ganska så pengakåt pojkvän... han är en sån som lätt skulle kunna jobba ihjäl sig. Hans senaste fundering är att göra utlandstjänst!!!! Med andra ord åka någonstans där de krigar!!!! Den här lilla idén som dykt upp i hans huvud ogillas självklart starkt av mig, det som känns så skönt är att det för en gångs skull inte bara jag som tycker att det här är den sämsta idé han någonsin fått, jag får stöd av hans föräldrar! Han får gärna åka ut i världen och resa hur länge han vill bara han inte gör det genom denna j*vla utlandstjänst!!!!!!!!!!!!!!!

Pengar är långtifrån allt här i världen....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: