Hakuna Matata

2006-03-07
13:30:19

Ledig!!!! //L
Ledig!!!!  //LIdag skiiiiiner solen!!
Men tyvärr, snön stannar kvar.
Jag vill ha vår nu!
Längtar efter att få sätta på mig den tunna jackan och ett par lätta skor.

Igår hade jag föreläsning hela dagen, men som tur var fick vi sluta tidigare! Jag fick även reda på att vi inte hade några lektioner tisdag och onsdag så jag är ledig. Det är sååå skönt att få reda på att man är ledig när man inte förväntar sig det.


Cero är här idag och imorgon, nu när jag ändå är ledig. Jag kände för lite sällskap...

Jag är även ledig på fredag vilket gör att min vecka är jätteskön! Hehe!!

Idag ringde även Jasons mor och talade om att hon beställt mina/våra nya soffor, och de beräknas komma komma om två veckor! Så nu är det inte långt kvar, lääängtar tills jag får ett "riktigt" vardagsrum.

Hoppas tentan går bra för dig Sandra, vi håller nog alla tummarna :P

Var den högsta tanken om dig själv!
 /// Linda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: