Hakuna Matata

2006-03-03
13:01:43

Jag har mött en varulv //L
Ja, klockan är nu snart ett. Jag och Sandra sitter i hennes rum i Linköping och ser på YaYa flickornas gudomliga hemligheter, guuud vad tjejigt :)
Frodo (Hunden Sandra är dagmatte åt) ligger utanför... han slickar så j*vla mycket...
När jag såg honom idag (för första gången) uppmärksammade jag att han ser ut som en varulv i kroppen. Han påminner om odjuret i Disneyfilmen "Skönheten och odjuret", och när vi var ute och gick med honom drog han hela tiden så Sandras armar såg ut att tänjas ut några meter.

Så... nu sitter/ligger vi här... i ett alldeles lagom instängt rum...
Sen blir det Ikea, ska blir kul o se lite...
Tidigare idag kläckte Sandra den smarta idén;

- Ska vi är Chili Con Carne sen?
Hon tittar på mig, och säger;
- Eller nej förresten det är nog inte värt det.

Det har nu gått två dagar sedan krocken och min nacke gör fortfarande skit ont... jag hoppas det går över en del till på måndag så jag inte behöver ha så ont under skoldagen...men men... typiskt min tur att råka ut för sånt här...

Nej, nu ska jag lägga mig ner en stund...

Puss och kram på er alla (Saknar dig Jason och krama Stina ifrån mig)
Linda Pumba



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: