Hakuna Matata

2006-03-21
18:43:57

Hemligheten... /L
Hemligheten... /LGoder afton mina kära undersåtar!
Ja, today... gick jag hem till min kära moder... ville inte skriva på slutuppsatsen så då måste man ju hitta på orsaker. Beslöt mig för att följa med på ett möte som hade, det var inget vidare trevligt möte... men erfarenheter är bra! (Man måste se från den ljusa sidan ibland)

Har nu i några timmar suttit med min polare Manny framför msn och hon har rättat min uppsats så den blir finemang! Bättre kompis kan man ju inte ha... tur att hon inte har ett liv så hon har tid ;D (förlåt Sandra)

Senare ikväll är det ju Gilmore gilrs som är väldigt väldigt bra =) rekommenderas starkt...

Just de ja... jag och Sandra har en hemlis... men ingen får veta någonting innan vi själva vet mer =D HEMLIS HEMLIS HEMLIS... mamma är skitnyfiken nu... haha!

Imorn kommer soffan, YES!
På torsdag hoppas jag få min tvättmaskin! Bästa veckan nånsin? =D

Puss och kram
/Linda the angel...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: