Hakuna Matata

2006-03-18
11:03:49

Färdigklippt...! //S
Nu har jag äntligen klippt mig! Gjorde inget roligt som att klippa ny frisyr, utan såg bara till att få bort det slitna. När jag var hos frisören blev jag inspirerad när hon plattade mitt hår, det såg så blankt och fint ut så nu lägger jag till en keramisk plattång till min önskelista, finns att köpa på ex www.plattang.se .

Nu ska jag plugga lite till innan det är dags att ge sig iväg och vara barnvakt...*suck*... har verkligen ingen lust, skulle vilja plugga de timmarna så att jag kanske har en chans att hinna klart med allt plugg innan sista inlämningsdatum så jag kan bege mig till Karlstad, har till och med förvarnat Frodos ägare, så om jag inte hinner klart och kan åka hem kommer jag att gå miste om de 250kr jag skulle fått för att ha honom! Men jag får ju i alla fall 200kr idag och det handlar ju bara om två timmar....!

Hej så länge....

Linda, om du vill att jag tittar på det du skrivit på ditt arbete är det bara du hör av dig! Puss

Kommentar:
#1: Susanna

Jag ska hälsa, har redan påbörjat mitt uppdrag! hoppas helgen var någorlunda smärtfri?

2006-03-18 @ 19:32:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: