Hakuna Matata

2006-06-22
17:16:38

Snart midsommar /L
Dagens!
Bättre väder idag, blåste dock kallt. Hoppas det är fint väder imorgon för då ska vi grilla!
Mamma har dragit till Stockholm igen, hon kommer förhoppningsvis ikväll eller imorgon, iaf så vi hinner få fira midsommarafton lite =)
Det blir kotletter och bakpotatis, var det tänkt. Trevligt hoppas jag på.

Fick igår reda på STORA nyheter. Jag har bytt inriktning, jag ska inte längre läsa till högstadielärare utan lågstadielärare. Vilket jag tror passar mig mycket bättre. Jag hade klarat av att vara högstadielärare men jag känder under praktiken att jag föredrar yngre barn, då de gör mig gladare =) Mitt önskemål gick iaf igenom! Sandra har även hört att man under min utbildning fick åka till Indien. Hoppas vi kommer göra något liknande också.

Igår tyckte Jason att jag och Sandra var knäppa i huvudet. Vi gick och hyrde Jane Austin, filmversionen, Emma. Vi kände för att se något skrivna av henne, till och med han i butiken kollade lite knäppt på oss när vi sade vad vi letade efter... kanske inte det vanligaste man lånar? Jaja, det är skönt med slisk iaf. Vi kom överrens om att den där Emma var en riktig bitch som tyckte hon var bättre än alla andra...

Hoppas morgondagen blir bra!Snart midsommar /L
Puss och Kram
/Linda

Ps. Förhoppningsvis skriver Sandra någongång. Ds

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: