Hakuna Matata

2006-06-20
21:56:31

Regn! /L
Regn! /LÄntligen regn!
Jag har längtat till denna dag. Jag vet att jag inte ska klaga på den efterlängtade värmen men det var riktigt skönt med en SVAL dag. Idag har jag inte gjort ett piss.
Skönt!

Idag var/är det min namnsdag. En stor dag men inget grattis får man =) Jason vägrar eftersom han inte har en dag =D I ren protest "bojkottar" han därför namnsdagar. Men jag tycker det är viktigt... alla dagar då mitt ego kan få vara i centrum är av högsta prioritet.

I all sus och dus - som jag satt framför datorn för att tanka ner lite ny musik hitta jag en jätteskön låt.
Sarah Maclachlan - I will remember you. Perfect, om du vill slappna av. Och givetvis rekommenderar jag Red hot chili peppers nya - Dani California!

igår var Manny här och vi hyrde film! Välkommen till familjen hette den. Vad kan man säga, det stod komedi på fodralet men personligen tyckte jag att den var rätt sorglig. Jobbigt värre, var det att jag filmen igenom satt och skämdes över allt som skedde hela tiden. Men den var bra, se den.

Just nu leder England med 1-0, när kvällen är slut får vi hoppas att resultatet är något annat.

God kväll!
Puss och kram
/Linda-inte-så-bränd-längre.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: