Hakuna Matata

2006-06-10
17:30:03

More music! /L
Började dagen med att kolla på klockan... den visade 13.30. Jag har alltså sovit bort hela dagen. Kul!
Jason arbetar heeela dagen så jag har fått i uppdrag att spela in Sveriges match idag. Jag slår vad om att han aldrig kommer se på den ändå men det är väl bäst man gör vad herrn önskar.

Idag har jag suttit vid datorn och gjort lite olagligheter... men det är skönt med lite nya låtar. Jag älskar Hamster 2Nellys nya "Maneater", den är skön! Rekommenderas.

Nej, nu har jag suttit inne hela dagen och inte gjort ett piss, så jag tänkte jag skulle gå ut och gå. Mamma följde med mig igår kväll efter att jag tvingat och tjatat på henne. Idag har vi fullt med myggbett. Det är jobbigt, speciellt när man får på fötter och huvudet, som jag har givetvis!

Ikväll anländer Sandra i Karlstad, tror jag? =) Vi lär nog inte ses idag om jag känner min Manny rätt. Men hör av dig när du har tid =)Hamster 1

Puss och Kram

/Linda-full-av-myggbett

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: