Hakuna Matata

2006-06-08
16:42:46

Jag klarade det!!
Idag hade vi vår opposition!
Det gick sådär... när vi opponerade tyckte jag det gick bra, vi lade fram ungefär lika mycket beröm som kritik och såg till att vara konstruktiva. Sedan fick vi lyssna till två andra opponeringar innan det var dags för oss att få opposition. Det var här det började gå dåligt... de kritiserade en hel del, och jag kände mig faktiskt ganska kass när jag gick därifrån.
Trots att det gick så dåligt så är jag ändå glad då min tutor berättade att jag klarat min tenta, den som jag var supersäker på att jag kuggat!! Så nu har jag mina 30poäng när vi fixat uppsatsen imorn, och då får jag alltså mitt bidrag i höst!!!
Så imorn mellan 7-12 ska jag tvätta lite och sedan kommer Ludde och Joss och vi ska fixa till arbetet innan det är dags för den slutgiltliga inlämningen, imorgon klockan 17!

Nu ska jag käka lite mat och sedan ska jag belöna mig själv med lite jordgubbsglass!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: