Hakuna Matata

2006-06-17
18:15:45

Hamburgare och brännskador /L
Lördag!
Idag skiner solen varmt, igen! Jag kan dock inte åka och bada idag eftersom jag bränt mig på ryggen, bysten, armarna och låren! Praktiskt taget överallt.
Sandra är borta fortfarande. Hon kommer hem imorgon tror jag!? Hon har varit med sina svärföräldrar och kollat på vad Tobias har lärt sig i lumpen. =P Jättekul. Ska bli intressant att höra hur det har varit.

Ikväll kommer Jocke och moder för vi ska göra hamburgare att äta. Smaskens. Det tog oss ungefär tre timmar för att bestämma oss vad vi skulle äta idag. Det är någonting vi har väldigt svårt att komma överens om.

Imorse såg jag filmen Narnia, Jason mobba mig för min barnslighet men jag tycker att den sagan är så fin. Jag tyckte filmen var bra också, lite nostalgi på morgonkvisten!


Glad sommar!


Puss och Kram

/Fortfarande-brännskadade-Linda



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: