Hakuna Matata

2006-06-01
13:12:29

Anki och Plutten /L
Halla!
Idag är det torsdag... imorgon ska jag alltså få höra hur dålig min rapport är! Längtar inte!
Igår ringde jag till min mor vid tre tiden och frågade om filmen "Lilla kyckligen" hade anlänt! Och det hade den! Hon skulle ringa mig när hon kom hem (hon sa att det inte skulle bli så sent), människan anlände klockan 22! Jag var inte så glad, men jag ville verkligen se filmen så jag lade min aggretion till sidan och sparade den till idag =P

Vi såg iaf Lilla kyckligen. Den var väldigt rolig! Det fanns en gris med som hette Plutten som jag såg mig själv i. Sandra, när du kommer ska vi se den, så får du se att jag är grisen =P Och du är Anki =P *haha*

Senare vid 12 åkte jag och hämtade Jason, snäll som jag är. Jag fick låna mammas bil och vad tyst det var! Härligt tänkte jag och gasade lite extra! Ja, min lilla fjord är i verkstaden och blir förhoppningsvis lagad nån gång iaf =( Jag behöver ett helt nytt avgassystem och det går på runt 1000 kronor för min bil, som tur är har jag en ängel till mor som hjälper mig! =)

Puss och kram alla glada!
/Linda-lik-Plutten


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: