Hakuna Matata

2006-07-09
23:11:33

VM äntligen över! /L
VM äntligen över! /LJa, äntligen är VM över!
Italien vann, precis det lag Jason hejade på så nu är han glad också. Men jag måste säga att jag tyckte synd om den fransman som missade straffen... samtidigt vill jag även säga att den där Zidane sjönk låg med sin tjur-grej. Snacka om onödigt.
Mitt i all denna glädje över att det äntligen är över kläcker Jason att Allsvenskan börjar snart och att tv4 ska visa matcher varje lördag... *grr* Det är aldrig över!!!

Idag har jag slöat... ett tag trodde jag att det skulle åska och regna men icke, känns på klimatet att det är dags nu. På vädret lovade de regn imorgon men de har iofs alltid fel...

Stina är fortfarande sur, men igår kväll fick hon en kel-attack när Johnny hade somnat. Jag kände en viss skuld över hennes avundsjuka men vad ska man göra, man kan ju inte tvinga henne till att gosa. Alla vet ju hur en grinig katt är.
Johnny kissade i min säng förut, som tur är kom det bara över mitt DUNtäcke men jag har tvättat det och hoppas att allt blir bra!

Ha en trevlig natt
/Linda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: