Hakuna Matata

2006-07-13
20:57:30

Maskar och vänskap /L
God kväll!
Kristinas vistelse lider mot sitt slut. Hon far på lördag natt.
På söndag så, ja, Sandra jag vill gärna se på Stolhet och fördom då! Miss you.

Johnny har ju gått på avmaskningskur nu... här om dagen så såg jag något hänga ut ur hand bak.
Jag trodde ju det var ett gräslöksstrå (naiv som jag är) men Kristina bekräftade mina farhågor att det var en bit av en mask som hängde ut! *kväljer*
Jag vägrade dra ut den så det fick hon göra... den var ungefär en decimeter!!!!!!! Jag hoppas inte det finns fler... så nu går jag och kollar in hans bak hela tiden, Johnny funderar nog på vad som är fel på mig.

Iaf så har han och Stina blivit mycket bättre vänner. De kan nu vistas i samma rum och igår la jag honom brevid och hon dödade honom inte direkt. Det blir bättre!
Cero var här tidigare idag, han såg djupt oroad ut när han hamnade mellan Stina och Johnny. Han såg precis ut som jag skulle tänkas göra omringad av hajar. Stackarn!

Jason är ledig t.o.m Söndag vilket är skönt.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Puss och Kram
Linda

Ds. Vi såg aldrig Da Vinci-koden. Ds.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: